Gøre markedsføring en prioritet

Hvis faktisk, har den tanke krydsede dit sind, er du ikke alene. Negligerer din markedsføring indsats er imidlertid en af de største fejl du kan gøre som iværksætter.

Du kan være urolig med hundredvis af business ejerskab detaljer, men du stadig har brug for marketing at opnå synlighed du kræve at få bemærket i marketplace. Denne synlighed fører til flere perspektiver konverteret til flere kunder konverteret, til mere overskud, som er formlen for opholder sig i erhvervslivet. Så ved indeholdelse skal iværksættere markedsføring at bo i erhvervslivet.

I en verden af guerrilla marketing, er der en generel tommelfingerregel, at 60 procent af din markedsføring bør bruges på nuværende og tidligere kunder. Efter alt, repræsenterer de dine bedste udsigter. Disse folk kender allerede dig, stole på dig og, forhåbentlig, har tillid til din virksomhed, produkter og tjenester. De har allerede haft en god oplevelse med din virksomhed, hvilket øger sandsynligheden for de vil købe fra dig, især i forhold til et nyt kundeemne, der ikke kender dem og endnu ikke har haft en positiv oplevelse med dig.

De resterende 40 procent af dit marketing budget bør være delt op på denne måde: 30 procent skulle være brugt på perspektiver, og 10 procent skal anvendes universelt. Og alle disse udgifter bør ske samtidig: du skal holde din prospect tragt fuld samtidig med at konvertere udsigter til betalende kunder. Du kan starte ved hjælp af markedsføring til:

1. Udskift tidligere kunder med nye. Kunderne kommer og gæster gå. Nogle gange forlader de os, nogle gange på grund af dem, og nogle gange faktorer uden for kontrol af enten. Dette kan ikke altid være forudsagt eller forventede. For at sikre mod dette, skal du bruge marketing til at erstatte tidligere kunder med nye. Naturligvis, bliver ikke alle du markedet til en kunde. Men for at øge dine chancer for at få dem alle vigtige nye kunder, skal du løbende sætter din besked i steder, hvor de vil se det.

Vellykket markedsføring består af mange, mange ting gjort igen og igen. Uden en konsistent, gentagne forsøg, der vil være nogen nye kunder til at erstatte de gamle, og du vil snart komme ind, hvad er kendt som “død spiral” for din virksomhed. Du kan ikke tillade at det sker!

2. Vær opmærksom på dine kunder. Forestil dig et øjeblik, at du har sikret ny forretning fra flere kunder, end du nogensinde drømt. Den gode nyhed er, du vil blive travlt med at opfylde alle behov. Den dårlige nyhed er, at manglende opmærksomhed er nummer 1 grund kunder opgive en virksomhed.

Så hvis du får travlt, hvordan kan du holde kontakten med dine mest værdifulde kunder på en regelmæssig basis? Svaret er marketing. Forskellige marketing køretøjer kan nå ud til dem og vise, at du betaler opmærksomhed til dem. Du kan sende tak kort, særlige tilbud, tips og teknikker, nyhedsbreve og meget mere. Typen af marketing aktiviteter lader dig holde kontakten uden at være der i person.

3. holde kunder informeret. Nu lad os sige, at din virksomhed vokser, og du har besluttet at indføre nye tjenester og produkter. Hvem vil købe dem? Nuværende kunder vil, såvel som nye- men de vil ikke købe, medmindre de kender din nye tilbud. Produkt annonceringer, pressemeddelelser, nyhedsbrev annoncer og reklamer er blot nogle af de marketing køretøjer, der kan bruges til at advare kundeemner og kunder til din nye produkter og tjenester. Marketing igen redder dagen, betaler opmærksomhed til dine kunder, informerer og uddanner dem og får dem til at til sidst tømme deres tegnebøger i jeres.

Effektiv udnyttelse af disse guerrilla marketing taktik vil lade dig beholde dine markedsføringsomkostninger samtidig øge dit afkast på dollars du bruger.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Navigation